maandag 10 maart 2014

10 min 10 poms


een maand geleden ontdekte ik deze pin op Pinterest
een super idee van het blog Flax and twine
pompoms in bulk maken!

pompoms zijn super schattig
leuk effect
tal van mogelijkheden in kleur
en tal van mogelijkheden om ze te verwerken

dit heb ik dus niet zelf bedacht,
maar kwam ik op het geweldige platform Pinterest tegen
ik moet het met je delen,
want dit wil toch iedereen weten?

ik gebruikte het loopwagentje van onze Kees


lekker vaak mooie kleurtjes eromheen wikkelen
zorg dat het lekker dik is

dan touwtjes knopen
let op, dit zijn de touwtjes die uiteindelijk je pompom bij elkaar houden
dus dubbele knopen vereist


dan pak je de schaar en knippen maar




even een beetje in vorm knippen
en wat los rollen tussen je vingers






dit smaakt naar meer!

de productie is vandaag begonnen
mijn Instagram  volgers hadden dat al kunnen zien

ik ga 29 maart op een beleefdag voor kinderen in ons mooie dorpje Rutten staan
spannend! voor mij voor de eerste keer
(dat is dus één van die spannende dingen die er op dit moment spelen hihi)

de pompom slingers zullen in ieder geval mijn kraam gezellig opsieren
het begin is er!

kom maar op met die lente!

lieve groet,
Kris

7 opmerkingen:

Super bedankt voor je reactie!!!!

Related Posts with Thumbnails