maandag 9 december 2013

DIY kerstboom 2013


daar is hij weer!
onze super toffe, coole, kinderhandjes-proof, kerstboom!
we hadden hem vorig jaar gewoon "opgerold" en op zolder gelegd
gisteren was een ideale dag om de takkenboom weer op te hangen
ik vind hem eigenlijk nog mooier dan vorig jaar :)

hoe leuk is dat!
ik blijf er naar kijken
naar mijn eigen foto
mijn eigen naam!
best wel trots!

hier de "making-off"
takken uit een tuincentrum werden aan elkaar gehangen
ijzerdraad en nietjes houdt de boel bij elkaar

lampjes erin!
en versieren maar

een mooie silver fern "engel" uit Nieuw Zeeland


en voor ons lange en smalle raam heb ik dit jaar voor dit raamwerk gekozen
het zijn allemaal takjes
ik ben er met een spuitbus met zilver langs gegaan
van die handige batterij kerstverlichting erin
en een mini kerstboompje ervoor

het begin is er!
IT'S BEGINNING TO LOOK A LOT LIKE CHRISTMAS

heerlijk deze tijd van het jaar!
lekker genieten van de kerstmuziek op de radio
en van onze twee knappe jongens

ik heb nog even vrij
want in januari begin ik weer met mijn job als juf 
ik ben lekker van allerlei dingen aan het maken
luiermapjes
tasjes
en ook kerstversieringen voor in de boom!
die stuur ik op naar Janina van Elke dag Zaterdag
ben je nieuwsgierig?
houd mijn Facebook en Instagram in de gaten
binnenkort geef ik er daar een paar weg

tot blogs,
lieve groet Kris
















6 opmerkingen:

  1. Erg mooi!
    Ik zag het inderdaad in de 101 woonindeeën staan, die ga ik bewaren dus wie weet hangt zo'n boom ook eens bij mij aan de muur :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk!! Ik heb 'm ook zien staan hoor in de 101 woonideeen. Terecht mag je daar trots op zijn :) In huize pollewop zijn ook twee alternatieve kerstbomen in de maak, komt nog een blogje van binnenkort. Het gaat hier trouwens met de pollewopjes heel goed. De kleinste groeit als kool en de oudste is inmiddels zo bijdehand dat het tijd wordt voor school ;) Kortom, ik geniet met volle teugen van ze. Met jouw knullen ook alles goed?

    Fijne week en ik zal je eens opzoeken op instagram!

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee!! Ook een voordeel dat deze boom bijna geen ruimte inneemt ;-)
    Zag ik 'm nu ook al op de Hema-folder?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waaaaw, zo'n mooie, originele boom!
    En proficiat met je trouwverjaardag op deze speciale dag ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Kris, ik heb de post voor de swap ontvangen hoor. Leuk idee zeg, en ik helemaal blij dat ik er ook een uit heb mogen kiezen. Daar ga ik een mooi plekje voor zoeken :) Bedankt hoor!
    Pinnen van de kerststerren vanaf Facebook lukt helaas niet. Als je de sterren op je blog plaatst wil je me dan even een berichtje sturen, dan zal ik de foto pinnen op het bord met alle inzendingen.
    Maandag komt de gevulde retourenvelop jouw kant op :)
    Groetjes, Janina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wouw dat ziet er geweldig uit allemaal.
    De kerstboom ik ben er helemaal weg van .
    Lieve groetjes Margarita

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie!!!!

Related Posts with Thumbnails