maandag 22 april 2013

HoMe SwEeT hOmE



een home sweet home - binnenkijker!

aangezien wij hier een tweede beeb verwachten
moesten wij ons huis een beetje herinrichten - lees opruimen
ik was jaren gezegend met èn een inloopkast èn een naaikamer
wauw
wat een geluk
nu ons geluk wordt uitgebreid met een tweede
moest ik mijn eerste gelukje een beetje samenvoegen



mijn allerhandigste inloopkast is een combinatie van 
inloopkast - naaikamer
vooral manlief vindt het ideaal
je doet de deur dicht en weg is die rommel
nu aan mij natuurlijk om het nog een beetje netjes te houden hihi


de kamer was zo groot,
dat de oude eetkamertafel van oma er nog gewoon inpast
zo'n handige ikea tassenhouder voor mijn inpakpapier...
en ook mijn "1e communnie" en "vormsel" hoedjes mogen blijven hangen
zie je ook die prachtige zeefdrukken van Rianne?


nu de lap voor de ramen weg is
heb ik eigenlijk prachtig lichtinval om mee te werken
er moeten eigenlijk nog wel gordijntjes voor terugkomen
want anders verkleurt alles op een warme zonnige dag



en ja hoe bewaar je alles
in van die handige jampotjes?
we eten zoveel jam en zoveel troepjes heb ik niet meer haha
wel van die handige laatjes gespaard bij de supermarkt
ik kan zo een laatje mee naar beneden / tuin nemen en daar lekker verder freubelen


 ik ben best heel blij met mijn kamertje
heerlijk alles maken
en inspiratie op doen

ik had veel inspiratie opgedaan op pinterest
over hoe je een kamer kunt inrichten
maar uiteindelijk wil je natuurlijk niet te veel aanschaffen
en gewoon je eigen spullen kwijt
want mijn lappenvoorraad?
tja....die past er nu niet meer bij haha

gezellig dat je even bij mij kwam binnenkijken!
Home Sweet Home is een initiatief van Barbaramama

4 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je dit laat zien! Op een leuke manier toch extra ruimte in huis gemaakt, creatief gedaan! En die jampotjes...ik vind ze ook zo leuk, die kan ik ook nooit weggooien, maar ik denk dat wij iets minder jam eten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ik heb de zeefdrukken gezien ;-)
    Mooi gedaan hoor, ziet er gezellig en handig uit. Nu nog netjes houden althans, dat is voor mij altijd de uitdaging.
    En nu ook nog de nieuwe kinderkamer inrichten?
    Hoop dat je lekker van je zwangerschap kan genieten de laatste maandjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zit er weer op en nu zijn we vooral benieuwd naar dat andere kamertje...!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb je die ikea dingen onlangs nog gekocht? Ik had het op Pinterest gezien om er kadopapier in te bewaren. En ik wilde dat ook doen. Nu staat het kadopapier in een grote shopper op de toekomstige babykamer = niet handig.
    Op de website van Ikea kon ik die opbergers al niet terug vidnen. En vandaag was ik in de Ikea en kon ik ze ook nergens vinden.... jammer..

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie!!!!

Related Posts with Thumbnails