zaterdag 16 juni 2012

babyregen #3

 na Jochem, Indy is nu Bram geboren!
welkom lieve kleine Bram
 ook voor jou een naamslinger
in tegenstelling tot deze naam ---> Indy
was dit een flinke klus
de letters b en r waren een drama om te maken

kleine Bram is al weer 3 weekjes oud,
maar ze zijn af,
en nu gaan eerst de letters maar naar de pasgeborene
de rest volgt nog.....
daarover deze week meer!
volgende keer weer zo iets?
mijn zwangere vriendinnen waren wel heel enthousiast....
als ze maar niet meer dan 4 letters bedenken en geen beeees en erren

(deze babywolk is gevuld met acht babietjes....de derde is er.....nog vijf te gaan)

13 opmerkingen:

  1. Josephine Henriëtte is ook een leuke naam ;-)

    Geintje! Weer mooi gemaakt hoor!!
    Die van mij hebben ook korte namen dat is hartstikke handig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geen B en R... dat is toch niet te veel gevraagd!?!?! Ze zijn heel leuk, je slingers.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk die letters zo, kan me voorstellen dat het maken ervan een hele bevalling was :-) maar het resultaat mag er zijn! Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben zot op zelfgemaakte babycadeautjes, er zit liefde in, en het is origineel (al heb je missschien toch wel even gesakkerd)!
    Mooi Kris, laat die andere baby's maar komen, ik kijk uit naar je creaties!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is toch geweldig om te krijgen zeker. En zoveel moeite daar krijg je levenslang geniet van hoor. Je mag gerust zijn dat als die jongen 20 is het nog steeds heeft. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke regen:- D die zijn Prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow heel mooi! Ondanks dat het maken niet fijn was (heb ik ook regelmatig!) ziet het er super uit! Leuk hoor al die baby's!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh ik wou nog zeggen je treft het maar met zulke korte namen! En wat leuk zo'n hele nieuwe generatie ineens!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind ze leuk hoor en letters of nog beter namen zijn natuurlijk altijd mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hier dezelfde regen... Blijf maar baby en broers/zussen kadootjes maken...
    Deze is weer goed gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Als je de lussen van de b en de r gewoon vast maakt aan de 'steel' en je laat een kleine vulopening in de naad, zou het dan makkelijker gaan? Wel een heel leuk cadeau!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Supergaaf gedaan; idd mazzel hebben met die lekker korte namen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik moest even zoeken hoe ik moest reageren..... maar moet er natuurlijk wat bij zetten..... Bram (mijn zoontje) was de gelukkige ontvanger...... Erg gaaf en leuk kado! Bedankt Kris!!

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie!!!!

Related Posts with Thumbnails