maandag 7 mei 2012

HoMe SwEeT hOmE


HoMe SwEeT hOmE

gisteren op de Friese streekmarkt in Hemelum ---> Hemelsestreken geweest
(als je in de buurt woont, neem een kijkje op hun blog, het is nog drie keer)
struinen tussen lekkere producten uit onze streek

ook zaten er twee dames met deze prachtige schapenwol!
ik kon het niet laten om daar wat van te kopen
ze hadden ook alpaca wol --- nog zachter
maar deze kleurtjes vond ik mooier

een lekker vestje voor boertje-lief
of een muts voor de grote boer

en

ga ik dan toch een keer breien of laat ik het bij haken??

op deze markt was ook de Foodtruck van Mama Mascha
wat een leuk idee om hier een keer gebruik van te maken
er zaten allerlei kindjes een heerlijke gezonde pizza te maken!

ik ga nog even nadenken over mijn wolletjes..............

fijne dag,
lieve groet, Kris

Home Sweet Home is een initiatief van Barbaramama
Op haar blog vind je wie nog meer deelnemen.

3 opmerkingen:

  1. ...ook al zou je er niets van maken...zo hangend aan de muur is ook al mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk! Ruikt het ook nog echt naar schaap?

    Home sweet home X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh mooi, je wol! ben benieuwd wat je ervan gaat maken, dat is altijd moeilijk kiezen he?

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie!!!!

Related Posts with Thumbnails