woensdag 4 april 2012

schone billen & leuke verhaaltjes


nu ik al heel wat patronen heb uitgeprobeerd....
kom ik er achter
dat
eigenlijk allemaal hetzelfde zijn!

hier mijn versie!
met uiteraard legertentstofjes!
 het keergat is moeilijk met de hand te dichten met legertentstof
dus boertje-lief zijn naamlabel er over heen gestikt

dit is dus voor eigen gebruik
ik houd hier wel van

maar geef je dit ook cadeau?
legertentstof in combi met andere stofjes?

graag jullie mening
 ook was boertje-lief zijn oppasboekje vol
hij gaat met veel plezier naar zijn gastouder
en deze lieve dame schrijft elke dag een stukje
leuk voor later

dus een nieuwe in de maak
ik had natuurlijk ook een ander schriftje kunnen kopen
en die in het vorige hoesje kunnen doen

maar nee....dit is leuker!

ik wilde graag een keer een sluiting van een knoop met een elastiekje
maar hoe dat elastiekje nu aan de binnenkant is gebleven?
joost mag het weten
 hahaha
boertje-lief zijn uitzet is weer klaar
schone billetje en leuke verhaaltjes!

Fijne dag!

lieve groet,
Kris

13 opmerkingen:

  1. Hoi Kris, wat een ontdekking hè, LOL. Wel handig toch, hoef je alleen nog maar formaat aan te passen en je hoesje past weer ergens anders omheen. Het is een leuk setje geworden hoor!
    Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het heel stoer! Dus waarom zou je dit niet kado kunnen geven?! Gewoon doen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er heel leuk uit. Lekker stoer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk bedacht! Zeker kun je dit cadeau doen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O wauw zo stoer, voor stoere billen dus!
    Fijne Pasen en tot over een paar weekjes. Lieefs Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tuurlijk kun je het cadeau doen! Erg leuk gemaakt allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Natuurlijk kun je dat wel kado doen, stoer toch?! En origineel! Niet helemaal eerlijk dat ik dat zeg want ik durf maar aan een select gezelschap zelfgemaakte dingetjes te geven maar toch, dat wordt ook steeds beter. En bij jouw ziet het er al erg 'pro' uit haha dus waarom niet?!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Uiteraard kan je dat cadeau doen ,het is prachtig !

    En bedankt om me te laten weten voor de meters biais die ik nodig heb voor het slabje .

    BeantwoordenVerwijderen
  9. jeetje wat ben je actief zeg! leuk hoor, je creaties zien er mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er mooi uit! Stoer juist voor een jongen, en in combinatie met een mooi stofje maakt het juist hip en fris vind ik! Leuk als kado hoor :). En misschien kan je zelfs een kleine applicatie van de 'binnenstof' op de buitenkant zetten.
    Kijk uit naar je volgende creatie :)...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Juist heerlijk stoer het legerstof en een keer iets anders dan wat je in de winkel koopt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig. Ook om kado te krijgen.
    Juist voor een jongen.
    Super met zo een vrolijke binnen stof.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat lekker stoer me t dit stofje. Leuk idee.Groetjes, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie!!!!

Related Posts with Thumbnails