woensdag 25 april 2012

knopen


één keer per jaar hebben wij op onze basisschool een CULT-uur (dag)
leerkrachten en ouders kunnen dan een culturele workshop geven
creatief - educatief - sportief
alles kan,
kinderen schrijven zich dan in

ik heb een middagje met een groep kinderen "geknoopt"
vriendschapsbandjes

vroeger heb ik dit heel veel gedaan
en zo kwam ik laatst via pinterest leuke afbeeldingen en handige fimpjes tegen
zie hier en hier en hier en hier

ze mochten van mij met scoubidou touwtjes of haakgaren,
toch....scoubidou touwtjes was makkelijker te doen
sneller resultaat
flitsende kleurtjes


leuke creatieve middag,
waar ik zelf ook weer wat van heb geleerd
en wat me erg aan vroeger deed denken :)

voor meer creatieve ideeën!

Dàààg!
Lieve groet, Kris

2 opmerkingen:

  1. Ik heb m'n dochter ook scoubidou touwtjes gegeven voor haar verjaardag en je raadt al wie d'r het meeste mee bezig was.....
    Zal jou linkjes ook nog bekijken (heb ik eerder ook gedaan = erg genant; kinderen die zo vlot iets voordoen waar jij niks van snapt!!
    Groetjes Ymie
    PS leuk blog, ik ga je volgen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zeg! Ook leuk om dat zo met de hele school te doen. Bij ons geven ze ook creatieve workshops met de bso.

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie!!!!

Related Posts with Thumbnails