zaterdag 26 november 2011

Modeshow

Gisteren een inspirerende avond gehad bij de Lady's night van de De Knutselkeet.
Het was bij ons in de buurt in een oude kerk.
Mooie entourage - gezellige sfeer - prachtige creaties.

Door middel van een modeshow werden de nieuwste garen en wolletjes gepresenteerd in de nieuwste trends.
Erg leuk allemaal!

Ik kan nog niet echt breien (iedereen zegt dat haken moeilijker is.......dus wie weet ga ik nog een keer breien),
maar er werden ook veel haakmodelletjes geshowt.

Ik ga weer aan de slag.
Een haarband voor de koude winterdag, met een glinsterend detail!

Ben benieuwd!
Fijn weekend allemaal!

Lieve groet, Kris

3 opmerkingen:

  1. Oh leuk, ben ook benieuwd! Jij geeft hier ook een modeshow als je 'm af hebt?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt erg leuk! Ik ben niet geweest en heb er ook niet over gehoord. Ik denk dat ik maar eens een keer in het winkeltje op vrijdagmiddag ga kijken. Bedankt voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Kris,
    Dank je wel voor je reactie. Heb niet zo heel veel over mijn zwangerschap gepost want heb wat complicaties gehad tot halverwege mijn zwangerschap en ben nu een beetje blij dat ik niet meer zo onzeker ben en me kindje in principe levensvatbaar is al moet deze nog lekker blijven zitten.
    We zijn eerst met de kamer van onze oudste bezig en babykamer is dan eigenlijk al zo goed als af 1 muurtje misschien nog ander kleurtje en het babybedje weer opzetten.
    Hoe is het met jou?

    Liefs Kaatje

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie!!!!

Related Posts with Thumbnails