vrijdag 10 juni 2011

Dreams

  

Dreams...sweet dreams.....

dat ons kleintje maar lekker mag dromen onder dit prachtige dekentje....


De eer van dit prachtige werk gaat naar mijn lieve mam.
Zij heeft dit helemaal zelf gemaakt (ook ontworpen).
Samen hadden we dit prachtige katoen gekocht.
En door middel van "doorpitten" (quilten) heeft ze dit prachtige patroon er met de hand ingewerkt.

Het dekentje is bedoeld voor in de reiswieg (kinderwagenbak).
Het ligt nu even op het wiegje.
Maar daar hadden we al dekentjes voor.
Het prachtige wiegje wat je nu een beetje kan zien is nog van ons zelf van vroeger.
Daar blog ik de volgende keer over!

Verder is mijn lieve moeder nu bezig om het boxkleed ook door te pitten.
Wordt hij nog mooier!
Alleen nu is ze gevallen....en heeft ze een pees in haar schouder gescheurd....dus het pitten gaat wat lastiger en langzamer.
Maar we hebben nog even (een maandje).

Daag lieve mede-bloggers!
Lieve groet Kris

4 opmerkingen:

  1. Prachtig! Heel knap gedaan van je mama!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi zeg! dat doorpitten is echt een hele klus! mn zus doet t ook sinds kort, maar de resultaten zijn echt heeeeel mooi ik hou daar wel van!
    groetjes gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het ook een fantastisch resultaat, zou ik ook willen kunnen zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi! En heel bijzonder om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie!!!!

Related Posts with Thumbnails