zondag 13 februari 2011

Beautiful day

Ik zie regelmatig prachtige foto's op verschillende blogs....
vaak "gewoon" thuis gemaakt....

dus het wordt toch eens tijd om mijn eigen huis eens door de lens te bekijken...

en zie hier....

Dit buikkastje is één van mijn eerste 2e hands kastjes geweest. Het is de start geweest van vele opknappertjes. (waar ik overigens ook wel eens over kan bloggen) 
Maar als je hem dan weer eens goed bekijkt, hij is en blijft prachtig.
De lampetset die er op staat is nog van mijn oma geweest.
Mijn moeder had hem vroeger altijd op ons overloop staan.
Na een verhuizing mocht ik hem op mijn overloop zetten.
Wat een mooi stilleven hè
En zie hier....deze prachtige anjers. Gewoon heel simpel met een bosje eucalyptus blad.
Past mooi bij mijn eucalyptus-groene eettafel.
Fijne week allemaal!
Lieve groet, Kris

3 opmerkingen:

  1. Prachtig! Voor jou ook een goede week gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hi! wat mooi ik he zo´n kastje van m´n man z´n oma maar heb nog niet de moed om m te verven!
    en lees ik ineens dat je in de N.O. polder woont, daar ben ik geboren 32 jr gelee in e´loord om precies te zijn grappig vond ik. mooi gebied om te wonen.
    groetjes gerda

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie!!!!

Related Posts with Thumbnails