donderdag 23 december 2010

Schooltas

Nu was er weer een nichtje jarig! En tja...als je eenmaal aan de knutsel bent begonnen, dan wil je ze allemaal wel zo'n tas geven. Dit nichtje is gister ook 4 jaar geworden. En gaat dan ook strakjes na de kerstvakantie naar school.

Hoe toepasselijk is het dan ook weer om een persoonlijke tas te geven. Ik heb al een keer eerder zo'n soort tas gemaakt ->> kijk maar hier hij is geïnspireerd op het zonnebriltasje van MieKk. Aan haar de eer van de uitvinding. Omdat ik legertentstof gebruik, ben je wat minder flexibel met hoe de tas eruit komt te zien. Wat ik natuurlijk niet erg vind. Want daardoor zijn ze elke keer wat anders.



Deze lap stof had zo'n mooie ring waar nog een stuk touw aan hing. Die ring kwam mooi in het midden uit (want we gooien natuurlijk geen stof weg). Daardoor heb ik de naam van mijn nichtje nu op de onderste helft gedaan.

Ze is ook helemaal weg van Hello Kitty, dus een eigen variant op Kitty gemaakt en aan de ring hangt ook nog een kleine Kitty. Wat natuurlijk helemaal leuk is. Ik herken mijzelf namelijk helemaal in haar. Want zij woont nu op de boerderij waar ik vroeger ben opgegroeid. En ze speelt met de (jonge)katten van mijn oude katten. Heerlijk!


Het is natuurlijk fijn dat ik als juf/zijnde lekker mag genieten van 2 weken kerstvakantie. En deze tas stond ook nog echt op mijn "to-do-list" en uiteindelijk heb ik het in één avond en één ochtend in elkaar gezet. Het gaat me steeds makkelijker af. Al helpt het winterse landschap, gezellige kerstboom en Serious Request op de radio ook wel. (Nog even een detail: we waren gister een soort van "live" bij Serious Request ----> want we waren bij een geweldig concert van Caro Emerald in de HMH A'dam en die had live-verbinding, leuk leuk leuk)

Oké,

allemaal hele fijne kerstdagen gewenst
met een ieder die je lief hebt!

lieve groet,


2 opmerkingen:

Super bedankt voor je reactie!!!!

Related Posts with Thumbnails