woensdag 13 oktober 2010

Labeldoekjes

Een labeldoekje is snel gemaakt. Het is een leuk klein kraamcadeautje.


Ik heb bij deze eerste twee nikki velours gebruikt. Baby D kreeg er nog een klemmetje bij, zodat je die aan zijn kleertjes vast kan maken.

Baby F kan alleen haar speentje er nog aan vast maken.

Bij beiden heb ik voor het knispereffect een diepvrieszakje meegenaaid.
En hier de washand-labeldoekjes!













Gisteravond weer naailes gehad, dus eigenlijk wil ik weer verder met mijn rokje! Ook ben ik heel nieuwsgierig naar de lapjes die ik terug krijg van de LapSwap bij Dutch Apple! Maar het is ineens weer zo'n heerlijke nazomer-middag. En mijn lieve man heeft afgelopen weekend eindelijk mijn hangmat opgehangen......dus ik denk dat ik even lekker ga nazomeren!

Lieve groet Kris

3 opmerkingen:

  1. Jouw blog lijkt me erg leuk, maar het is echt bijna niet te lezen. Kan je de kleur van de letters donkerder maken of je achtergrond veranderen? Want dit is gewoon geen doen.
    Jammer, want je hebt leuke foto's en ik ben erg benieuwd naar de tekst erbij.
    Groetjes en veel succes, Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Corrie...bedankt voor je tip! Ik weet niet precies wat je bedoelt..want ik zie gewoon een donkere waas over de achtergrond waar de tekst is. Of zie jij alleen die blauwe tekeningen en dan witte letters? Ik heb dit al op meerdere computers bekeken en altijd zie ik de letters goed. Hebben hier meer mensen last van???

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Kris...ja dat is het. Alleen blauwe (drukke) tekeningen en dan witte letters. Echt heel lastig te lezen. Alleen de paarse letters gaan wel, maar echt geweldig is het ook niet.
    Zou het aan mijn computer kunnen liggen dan?
    Succes i.i.g.! Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie!!!!

Related Posts with Thumbnails